Filozofia AVANT’SYS

Să sprijine Clientul-Partener în a descoperi şi alege cea mai potrivită soluţie H.V.AC. pentru el însuşi, care să-i reflecte necesităţile şi interesele.

Să ofere Clientului-Partener mai multe variante de lucru pentru realizarea sistemului ales, bazate pe diverse variante tehnologice şi la niveluri de preţ optimizate.

Toate sistemele şi soluţiile AVANT’SYS se bazează pe cele mai moderne tehnologii disponibile.

Mai multe detalii...

Te rugăm sa îți introduci username-ul sau parola. Vei primi pe e-mail o nouă parolă.


Împreună definim soluţii şi venim cu idei fără de care, în viitor, nu te mai poţi imagina trăind confortabil. Suntem acolo unde clima ambientală reprezintă acel element care te poate face să te bucuri de viaţă. Sau să fii eficient.

Vino alături de noi! Daca iţi doreşti o carieră într-un domeniu dinamic, ca parte a unei echipe real inovative, te aşteptăm! Activitatea ta de zi cu zi va avea un impact important asupra vieţii oamenilor din jurul tău.

Cariere

SPECIALIST MARKETING

Candidatul ideal:

  • Studii superioare;
  • Cunoștinte solide de marketing și/ sau PR;
  • Între 3 și 5 de ani experiență într-un departament de marketing. Experiență în zona de comunicare este de preferat.
  • Experiență în marketing în domeniul Construcțiilor/Instalațiilor reprezintă un avantaj;
  • Limba engleză – obligatoriu fluent; cunoștinte de limba a 2-a sunt de apreciat;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Foarte bune abilitați de comunicare;
  • Persoană foarte bine organizată, orientată către rezultate, cu inițiativă, creativitate și imaginație.
  • Orientare strategică – analiză a aspectelor principale ale businessului pentru a identifica oportunitați și obstacole, adaptarea strategiei la cerințele pieței și obiectivelor de business;
  • Abilitatea de a lua decizii, de asumare riscuri, inovare;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare și lucru în echipă, câștigarea angajamentului celorlalți în proiectele pe care le propune;

Descrierea jobului:

  • Dezvoltă, elaborează și propune un plan de acțiuni de marketing și PR( conform nivelului bugetului de Marketing) în vederea atingerii obiectivelor strategice de marcă și imagine ale companiei și susținerii vânzărilor;
  • Identifică cererea, tendințele și potențialul pieței, segmente potențiale, nevoile clienților, gradul de satisfacție al clienților ;
  • Monitorizează piața și competiția și propune acțiuni pentru a reactiona la schimbări; realizează analize concurențiale și analize privind produse noi, segmente noi de piața, nișe de piață etc.
  • Întocmește rapoarte , la cererea managementului sau auto-propuse, cu privire la evoluțiile macroeconomice, prognoze și implicațiile lor asupra politicii organizaționale;
  • Reprezintă firma în relațiile cu furnizorii externi, de servicii de marketing și mass-media ;
  • Redactează materiale de prezentare, articole, texte și comunicate de presă, pregatește mape de prezentare;
  • Organizează evenimente de prezentare produse, promovare, training, etc (interne și externe) ;
  • Coordonează modul de administrare și promovare a site-ului companiei ;
  • Elaborează și coordonează pregatirea materialelor promoționale, documentației companiei : de la concept până la implementarea finală ;
  • Dezvoltă, în colaborare cu departamentul de resurse umane, implementează și monitorizează un sistem de comunicare internă la nivel de companie;
  • Asigură fluxul informațional optim între marketing – comercial;
  • Asistă Directorul Comercial și Directorul de Vânzări în atingerea cifrei de vânzări, definirea gamei de echipamente, îmbunătățirea procesului de prezentare a companiei ;
  • Organizează colectarea și analiza de informații de la forța de vânzări privind concurența (produse, prețuri, reduceri, garanții, servicii etc.) sau posibilitățile de îmbunătățire a ofertei companiei;

Dacă vrei să ne cunoaștem, așteptăm cv-ul tău la adresa de e-mail: raluca.dudu@promoterm.ro sau cariere@promoterm.ro







Fisierul trebuie sa fie PDF sau WORD

Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii

Login client